sâmbătă, 22 iulie 2017

Războinicul cu aripi de libelulă



    Ați simțit vreodată rușinea de a spera? Mie mi-a fost frică să nu îndrăznesc prea mult. În rugăciune, în iubire, în viață. "Cine te crezi, Andreea?", îmi spun când sunt pusă în fața unei dorințe a inimii mele. Dacă voi fi umilită chiar de visul meu?
  Adevăratul monstru e deznădejdea. Are ochii galbeni și îți alungă lumina, distorsionează realitatea și nu te lasă să respiri. Ea fură oameni, voci, mântuiri. 
  Tristețea îți frânge dreptul de a fi tu însuți. Începi să-ți spui că meriți mai puțin. Cauți alinare în străini, care nu-ți pot oferi ce-ți lipsește. Toți par mai împliniți decât tine. Aluneci într-un abis mincinos, unde fericirea e fiica lui niciodată.
  Oprește-te! "Prin orice pot cădea în lumea asta, numai printr-o mare iubire nu.", spunea Emil Cioran, iar eu te sfătuiesc să-l crezi. Înlocuiește iubirea cu nădejdea și "nu vei fi rușinat." 
   În situațiile limită, am încercat mereu să extrag concluzia din oficiu. Bilețelele mele erau de tipul: "Trebuia să fi știut că e ceva în neregulă.", "Să nu crezi decât dacă ții adevărul în mână.", "A fost o coincidență.", sau  "Ceea ce nu se întâmplă rapid, (și cu toții știm ce înseamnă rapid pentru tine), nu se mai întâmplă." Toate drumurile duc spre...NU, pentru că nu-ul rostit în tine, te pregătește pentru cel exterior, ce-ți va fi aruncat în față, mai devreme sau mai târziu. Ai uitat că există un cer care găzduiește toate răspunsurile?
   Mi-am promis că o să iau decizii doar când am ambele picioare în colțișorul meu fericit. Doar de acolo pot vedea lumea așa cum este și nu cum mă tem că ar fi. 

   Mai jos, o melodie ca o forță, ce zguduie sau zidește în funcție de starea ta interioară. 

  
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Voci rabdatoare

 
Design Downloaded From Free Blogger Templates | Free Website Templates | News and Observers