Cum să-mi fii drag


   Pot să îmbrac apărarea din copilărie, să cred că voi îndepărta pericolele sau fericirile închizând ochii. Dacă mă încrunt și nu mai respir, nimic nu mă va răni. Totuși, nu există nicio metodă prin care să schimb hotărârea unui străin de a-mi deveni drag. Înainte să mă dezmeticesc, alunec într-o spirală care se naște în mine și sfârșește în neant (dacă sfârșește).
    Cum începi să mă cuprinzi? În etape, în subcapitole și săgeți (să sperăm că am avut parte de un Cupidon cinstit de data aceasta):
  • ceva fizic. Nu perfecțiunea, ci o frumusețe nefinisată, care să-mi fie atât de scumpă încât să nu o pot păta cu vanitatea mea. Știu prea bine cum se manifestă chemarea estetică în mine-oamenii încetează să mai aibă globi oculari; aceștia capătă "culoarea muzicii Depeche Mode" sau  devin prizonierii unei delimitări marine, ce se oprește brusc într-un defect fermecător;
  • ceva sufletesc. Un entuziasm dintr-o altă lume, o energie și o pace, un imbold de a fi mai mult din ce sunt;
  • același debit verbal și unele expresii comune, replici știute înainte de a fi rostite;
  • aripi ce se unesc perfect la mijloc, dar care au extremități foarte diferite;
  • suprapuneri interesante între dimensiunile nostre interioare;
  • ceva strălucitor, atât de strălucitor, încât e recunoscut de alții înaintea noastră;
  • ceva ce ne-ar putea răni cu o latură și trata cu două;
  • ceva nedefinit și indisolubil;
  • un prim pas spre eternitate.
Inspirația muzicală: Lana Del Rey & The Weeknd-"Lust for life"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Notițe needitate

Totul este o eră

De ce nu dormi la ora asta?