Zburător


   Eu și Paradisul ne căutăm de ceva vreme. Eu mă grăbesc, strecurându-mă printre frânturi ale altor lumi, el mă urmărește ca o baladă neascultată. Purtăm același portativ cu 6 linii, însă notele nu mai ajung la refren. Îmi sunt atât de cunoscute începuturile, suspendările, amânările... Aproape că mă rușinez pentru că am desenat o cheie Sol cu mâinile mele. 
   Eu și Paradisul ne-am găsit, de câteva ori. Într-o zi a Inimii, am dansat pe orbita altei planete. Am împărțit irizațiile electrice și misterul, așa cum nu aveam dreptul în aceste timpuri. Și eu, eu am rămas cu o pană din aripa Zburătorului întârziat.

"Looking back, my past
It all seems stranger than a stranger."
Lana Del Rey


Comentarii

  1. Nu stiu daca asculti numai Lana Del Rey dar majoritatea cuvintelor iti sunt inspirate de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, o ascult de ceva vreme și mă inspiră, dar nu cred că avem aceeași viziune. Îmi place mult acel "feeling electric" despre care vorbește ea.
    Mă regăsesc în versurile Marinei Diamandis; albumele ei vorbesc despre o călătorie interioară, despre feminitate și acceptarea de sine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Voci rabdatoare

Postări populare de pe acest blog

Notițe needitate

Totul este o eră

De ce nu dormi la ora asta?