Albe uitări


Solii s-au întors, frânți de-a lor menire;
Etenul meu nu mai veghează peste tine 
Și nici fluturii nu mai poartă
Ceruri răsturnate pe aripi.

Cu un praf de gheață, cu altul de foc, 
Am vrut să opresc timpul din joc,
Dar visele mele de nemurire
Au luat a îngerilor fire.

Noaptea de granit e ascunsă-n stele căzătoare,
Privesc lunga îndoială din a lor alunecare,
Cu ochi mari, de dor,
Cu ochi mari, de întrebare.

Al meu răspuns n-a mai ajuns.
A fost nedemn? A fost răpus?
Ori destrămat într-un apus?

Alți zori mă cheamă, alte zări
Vor cerne în suflet albe uitări.


Comentarii

  1. poate era un rasarit si l/ai confundat cu un apus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate că era așa. Din fericire, soarele răsare chiar și atunci când nu cunoaștem toate răspunsurile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Voci rabdatoare

Postări populare de pe acest blog

Notițe needitate

Totul este o eră

De ce nu dormi la ora asta?